The latest talk

Jag har läst lite varstans ang. diskussionen huruvida man ska eller inte applicera maskara på underfransarna för att få en öppnare och vidare blick. Jag kan inte bestämma mig, jag tycker mest att det är olika beroende på ögonformen osv.

Såhär är skillnaden mellan när jag inte har och när jag har.

Här har jag ingen maskara på underfransarna

20120131-114737.jpg

Här har jag maskara på underfransarna

20120131-114841.jpg

Lite skillnad på ansiktsuttryck, vinkel och ljus men rent generellt kan jag säga att det stämmer lite på mig genom att inte använda maskara på underfransarna får jag en lite öppnare ”gulligare” blick. Däremot får jag en mer definierad och ”dominant” blick med maskara på underfransarna. Resten är en smaksak.

3 reaktioner på “The latest talk

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

