Bye for now

Jag blev just frisk från influensan och nu har jag åkt på en fantastisk förkylning som tydligen är sambo med febern. De bor just nu i min kropp! Jag och min nässpray tar nu helg och så ses vi på måndag! Btw, denna mentholspray svider som bara den men lindrar täppan på momangen, då menar jag verkligen på momangen! Hen en trevlig helg!

I just got well from the flue and now I’ve instead gotten a cold and a fever. Me and my nasal spray (is that the word, really?) are gonna take of for the weekend but I’ll see you guys on monday! Have a nice weekend!

J’ai attrapé un rhume et une fièvre. Moi et mon vaporisateur nasal prendre du temps libre le week-end  et je vais parler à nouveau le lundi! Bon week-end!

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

