Passa på!

Hej alla fina! Jag bara måste passa på att tipsa er om Bangerhead’s suuuuupererbjudande!!!
Just nu har de en rabattkod för fri frakt och dessutom säljer de den fantastiska giftboxen från Orofluido för 149 kr (!!!!!) Hade jag inte redan 2 sådana här boxar på lagret så hade jag bunkrat upp med detsamma. Jag älskar verkligen denna håroljan och skulle inte klara mig utan den! Prova, ni kommer INTE att ångra er. Ange koden: MORSDAG för fri frakt, gäller till och med på onsdag, 23 Maj kl 12!

20120520-123732.jpg

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

