Givenchy

Vi var hemma i Göteborg under helgen och då passade vi på att åka till en av mina favoritshoppingsställen nämligen Freeport i Kungsbacka. För er som inte har hört talas om stället kan jag berätta att det är en jättestor outlet med väletablerade märkesbutiker. Det är ett riktigt härligt ställe att besöka om man är i Göteborgsområdet.

Hursomhelst, på Beauty Zone såg jag att de reade ut diverse produkter från Givenchy för 50 kr (!!). Jag köpte två ögonpennor men den ena tänker jag använda som läppena.

20120524-150512.jpg

Säg hej till Givenchy Magic Khôl i färgerna 10 Violet Fusion och 8 Sheer Gold.

20120524-150752.jpg

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

