Swatch: MIYO 01 White Single Eyeshadow

Jag måste bara visa i ett separat inlägg hur väl pigmenterad singelögonskuggan från MIYO är, jag är såååå imponerad och jag har även varit och pillat på de övriga färgerna och de är lika bra. MIYO’s ögonskuggor kommer definitivt att öka i antal hemma hos mig. 39 kr per styck, hörde jag någon säga prisvärd or what?

I just have to show you how well pigmentet this single eyeshadow from MIYO is, I am soooo impressed and I’ve already checked out the rest of the colours and they are as great as this one. MIYO’s eyeshadows will definitly grow in numbers at my place.

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

