Mitt första köp!

Mitt första köp efter mitt 1-åriga köpstopp blev ett nagellack från Make Up Store! Jag lyckades hitta detta mitt bland reasortimentet på Kicks för halva priset, 65 kr fick jag betala för denna skönhet. Godingen är svår att få på bild men dessa bilder är ganska så bra, den skimrar dock mycket mer i flaskan och jag ska försöka få en rättvis bild av hur lacket ser ut på naglarna. På bilderna kan ni skymta mina naglar idag som också är från ett nytt nagellack. Visar dessa senare idag 🙂

20120104-130042.jpg

20120104-130118.jpg

20120104-130207.jpg

2 tankar på “Mitt första köp!

  1. Pingback: Gorgeous pumpkin « Aidas Make Up

  2. Pingback: Shine orange, shine « Aidas Make Up

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.