Nooo, this can’t be hapening!

Neeeeeeeeej, jag har blivit magsjuk (!!!!!!!!!!!!!!!). Jag kände mig hängig och dålig hela dagen igår och jag trodde att det var sushin som hade spelat mig ett spel. Whatta heeeeeell!! Jag skulle åka tillbaka till Linköping ikväll men det går ju inte längre. Kan ju inte smitta oskyldiga människor på tåget, faaaan. Skulle jobbat i helgen och jag har 2 tentor i början av nästa vecka, this isn’t the time!!!

Jag just nu, I feel like shit! Does it show? Det kommer nog att vara lugnt här på bloggen fram tills jag frisknat till …

One thought on “Nooo, this can’t be hapening!

  1. Hahha, läckra bilder Aida ;D.

    Hahha man kan aldrig ha för många penslar ;D. Eller joo, men jag hade ju en period då jag samlade och när jag hade lite pengar över så köpte jag på mig en ny pensel. De är ju dessutom så pass användbara å nödvändiga och har inget utgångsdatum, så helt onödigt tyckte jag ändå inte det var ;D. Dessutom är jag så fruktansvärt bajs-lat med å tvätta syntetpenslar när man måste stå med diskmedel å hålla på, så jag har en liten uppsjö concealerpenslar och eyelinerpenslar, och när alla dem är skitiga sliter jag mitt hår å tvättar alla på en gång. Att ha en av varje skulle inte funka å det vet jag, riktig latis!.

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

