Wiiee!

Nu ska jag visa er vad jag unnade mig igår. På Lush var det ju 50% på julsortimentet och jag slog till på två små 100 g Snow Fairy shower gel (de större storlekarna var slut). Ordinarie pris: 69 kr styck och så halva priset på det! En Snow Fairy Lip Tint, ordinarie pris: 99 kr och halva där med. Allt som allt blev det 119 kr.

20120112-111049.jpg

På Kicks hämtade jag ut mitt paket som jag hade beställt innehållande en concealer, Mac PRO Longwear Concealer, 175 kr. I själva butiken fann nagellacket Evening At Chateau Marmont från Kicks, äntligen mitt för 39 kr!

20120112-111938.jpg

På Make Up Store fyndade jag nagellacket Tyra och eyedusten Cocktail för 75 kr styck.

20120112-112316.jpg

En runda på Afroshop var ett måste efter alla prisningar Sleeks ögonskuggspaletter har fått. Jag hade så höga förväntningar och gissa hur besviken jag blev. Skuggorna var smuliga, hårda, vissa mer samarbetsvilliga än andra. Nej, precis när jag tänkte strunta i att köpa någon såg jag paletten Au Naturell längst ned. Med en majoritet av matta skuggor bland annat innehållande en vit och en svart slog jag till, 99 kr. Jag har nämligen inte enda matt vit eller matt svart skugga hemma, believe it or not!
Måste även tillägga hur otrevliga de var i den affären. Jag är en mycket positivt tänkande tjej som sällan ”klagar” men efter att ha fått ett sådant otroligt stelt bemötande i affären och slutligen i sista sekund ett anklagande om att jag inte hade betalat för min palett (vilket jag självklart hade gjort, visade mitt kvitto) kommer jag aldrig att sätta min fot där inne igen och stödja deras verksamhet. Usch och fy.

20120112-113335.jpg
I dagsljus och med blixt

20120112-113521.jpg

20120112-113721.jpg

6 thoughts on “Wiiee!

  1. Sv: Tack snälla:) Jag har tyvärr än så länge munkavle. Får inte riktigt än tala om vad jag håller på med, men jag LOVAR att berätta allt så småningom. kram

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

