Hey!

Hej alla fina, som ni har märkt har jag haft ett litet uppehåll. Hoppas att allt är väl med er och att ni är redo för fortsättningen av ”återfuktade läppar”-temaveckan! Ikväll kommer dag 4 recension upp. Jag tänkte visa er dagens naglar men innan vill jag bara säga att jag blir så otroligt glad av att ni kommenterar. Oavsett om ni ställer frågor angående produkter, skriver åsikter kring recensioner eller bara slänger in en smiley. Det driver mig till att skriva fler inlägg dagar jag tvekar på om jag hinner skriva något alls. Jag hade tänkt skriva igen på fredag men jag klämmer in så mycket jag hinner idag på grund av Elins fina kommentar son jag fick igår. Jag blev väldigt glad, kram på er alla fina!

Dagens naglar är orangea och glittrar/skimrar i guld och mörkorange! Skimret och glittret är grymt svårt att få med på bild tyvärr. Jag har fått fina komplimanger om naglarna och många sa att de påminner de om sommaren och att de känner att den är på väg. Det känner tyvärr inte jag då det snöar här i Linköping, haha.

20120126-132812.jpg

20120126-132915.jpg

6 thoughts on “Hey!

  1. Wohoo du nämde mitt namn!😀
    Men nu har jag en fråga, inhandlade Trind nail repair i dag (lycklig tjej) men kan man kan inte måla naglarna liksom över det va? Då mina naglar är ganska gula är jag inte så där jätte sugen på att visa dom utan lack! Tacksam för svar🙂 kram

    • Ja men det är klart, varför skulle jag inte?!🙂 visst kan du måla över Trind, det har jag gjort sen dag ett. Trind Nail Repair torkar snabbt vilket är super men ge den gärna extra fem minuter så att nagellacket inte blöter lagret av Trinden och ”läcker” igenom. Lova mig att berätta hur det går för dina naglar från och med nu🙂 kram!

  2. Sv: Tack snälla för kommentaren på min blogg! Jag blev jätteglad!! Kul att det syns. Det känns verkligen superbra. Jag får inte riktigt än berätta hur mycket jag gått ner men snart ska jag berätta…
    Ska skriva lite vad jag äter vid nåt tillfälle.
    kram och ha en bra dag!

  3. Ping: Gorgeous pumpkin « Aidas Make Up

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

