Mooooooorrrrr

Har ni en produkt som ni tycker är super men för någon anledning inte använder ofta? Det har jag, denna fantastiska eyedust från danska GOSH (som jag även använde i gårdagens sminkning) har en sådan OTROLIG DUM förpackning att det inte är sant. Då jag arbetar mycket med eyedusts kan jag säga att denna slår alla rekord i när det gäller användarvänlighet. Den är skapad på det sätt att det inte spelar någon roll hur du ställer själva burken, om den är sned i sminkväskan eller ej. Själva eyedusten är överallt, i locket, mellan locket och burken, kring burkens linjer som svingar upp/ned locket, everywhere!!.  Den hamnar överallt och är svårborttagen, mäkta irriterande! Gör om, gör rätt GOSH!!

EVERY TIME!!!

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

