Ja tack!

Victoria Secret Pure Selection Body Lotions har jag varit sugen på ett bra tag och 12 dollar för 250 ml låter ju mer än okej. De har ju fått otroligt fin respons och att de säger att man inte behöver parfym när man använder dessa gör ju inte saken sämre. Jag vill alltid att min body lotions doft ska sitta kvar läääääänge, tycker det är så mysigt. Tyvärr har jag inte funnit många sådana produkter då lukten försvinner inom en timma .. Någon som har testat dessa?

Visst skriker bilden sommar? Ett otroligt fint foto som jag lånat härifrån

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

