Swatch: MAC Pigment Silver

Nederst ifrån har jag applicerat Pigment Silver utan bas, i mitten har jag lagt den på Urban Decay Primer Potion och längst upp har jag först blandat den med Fix+ från MAC som är en face-mist men som jag använder för att blöta produkten så jag får ett mer intensivt intryck och sedan har jag lagt den på Urban Decay Primer Potion.

Silver är ett mycket lättjobbat pigment som faktiskt inte är i behov av att sitta på en primer. Som ni kan så på första swatchbilden i dagsljus så är det faktiskt inte så stor skillnaden mellan de olika underlagen. På primer sitter den ”hårdare” men that’s it! Andra swatchbilden är tagen med blixt och då är pigment Silver med primer under mer metallisk. Jag gillar denna fining och den kommer nog dyka upp en hel del i diverse sminkningar.

4 thoughts on “Swatch: MAC Pigment Silver

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

