checkar in ..

Hej alla fina fina läsare, här kommer en inte helt tillfrisknad Aida. Åkte på influensan all the way, yay! Nu är jag bättre och under min tid som sjukling har jag kommit på lite ändringar som ska ske här på bloggen.

1) Eftersom att jag älskar det engelska språket ska jag göra små översättningar av mina inlägg på engelska

2) En sak ni inte vet om mig är att jag läser min utbildning på universitet delvis på franska så jag kan även göra en kort fransk översättning av mina inlägg för att öva upp språket lite här på bloggen med!

3) Jag har kommit fram till att jag måste ta ledigt från bloggen på helger för att hinna med. Jag jobbar i princip varje helg och det känns bättre att få fokusera på studier och blogg på vardagar och jobbet på helger.

Bild på en helt slut Aida, jag vill passa på att tacka för alla fina krya-dig-kommentarer, ni är bäst! Hörs på måndag!

4 thoughts on “checkar in ..

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

