New mascara

20120222-110907.jpg

Jag impulsköpte Max Factors 2000 Calorie Curved Brush Volume & Curl. Det är samma mascara som innan fast i en ny förpackning, på kampanjpris just nu både på Kicks och Åhléns för 99 kr.

Jag gillade den med en gång, den ger bra med längd och är lätt att bygga på. Jag skulle inte påstå att den ger volym utan det är en massa längd som gäller I detta fall. Vi får se hur den fungerar i längden. Värt att veta är att jag har naturligt långa fransar och jag böjer de inte.

20120222-111108.jpg

English: I bought Max Factors 2000 Calorie Curved Brush Volume & Curl. It contents the same mascara as before but it comes in a new packaging.

I liked it right away and it gives good length. I wouldn’t say that it brings volume to your lashes, it plays more with the length. We will see how this mascara’s gonna perform over some time. Worth knowing is that I have natural long eyelashes and I don’t curl them.

Francais: Je l’est acheté avec impulsion Max Factors 2000 Calorie Curved Brush Volume & Curl. C’est le même le mascara, mais dans un nouvel emballage.

Je l’ai aimé tout de suite, il donne une bonne longueur et est facile à construire. Je ne dirais pas qu’il donne du volume, mais il ya une longueur des paquets qui s’appliquent dans ce cas. Nous allons voir comment cela fonctionne en long terme. A savoir, mes cils sont naturellement long, et je ne les tournent pas.

8 thoughts on “New mascara

  1. Jösses🙂 Önskar mascaror kunde ha samma effekt på mina puttefnask-fransar. Maybellines leopardmönstrade Colossal Cat Eyes är den enda som kommit i närheten hittills.

    • Ja, det är ju verkligen individuellt hur det passar. Men vad kul att du har hittat något som fungerar för dig, den mascaran ska jag lägga på minnet och se om den ger bra effekt på mig🙂

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

