Stylebybox

Stylebybox har vuxit väldigt snabbt i Sverige genom ett ovanligt koncept, de är främst en webbshop men också en kundklubb som skickar ut gratis produktprover. Sen senaste utskicket har de fått så många medlemmar som alla önskar sig en provbox i månaden men tyvärr är det bara ett visst antal som kan få ett utskick varje månad.

Jag läste om Stylebybox första gången hos Fröken Rosa och jag tog inte lång tid på att skriva upp mig. Jag hade turen att faktiskt få en box denna månad och här har ni den!

2×3 ml Protect & Perfect Day Cream från No7, 1×5 ml Hydra-Calm Cleansing gel och 1×3 ml Matte Balancing Fluid, bådra från REN. 1 litet paket tuggummi från Style By Box var också med samt en rabattkod på 10% på en hel beställning!

Ska bli kul att testa REN’s produkter då jag är nyfiken på deras grejer men jag måste bara få säga att jag tycker att de är lite små. Eller de kanske räcker till några gånger? Man vill ju gärna bilda sig en uppfattning om produkterna. Hursomhelst, så får vi se! Jag rapporterar kring dessa när jag har provat. Vill ni veta vad som fanns i April månads box så kan ni klicka här!

Stylebybox is a company that combines a webshop with a sort of membership that will give you the opportunity to be sent a box of samples. You apply for a membership and let them now that you wish to be one of those who gets a box and each month some of the members will get one. It’s totaly free and I first red about the Stylebybox at Fröken Rosa’s blog. I applied right ahead and I was one of the lucky ones to get a box this month.

2 thoughts on “Stylebybox

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

