Save my nails

20120607-141700.jpg

När jag läste Honi’s inlägg om CND’s nagelolja kom jag på att min egna olja sjunger på sista versen. Eftersom att just den nageloljan fick så bra betyg av henne så tänkte jag att jag lika gärna kunde klicka hem en sådan. Genast besökte jag eBay och till min fasa såg jag att en sådan + frakt till Sverige skulle gå loss på 122 kr. Inte så ”billigt” och eftersom att jag behövde oljan ganska snart så blev det en runda in på Kicks istället. Jag hade dessutom en check på 25% rabatt på O.P.I’s nagelvård och till slut valde jag att inhandla O.P.I’s Avoplex Nail & Culticle Replenishing Oil. Jag fastnade även för Kicks ”Gröna Lund”-nagellack som ser sådär härligt leksaksgrön ut! Hoppas att dessa kan boosta mina naglar så att de ser bättre ut och växer tillbaka snabbare.

I’m soon out of my nail oil so I decided to go after the CND Solar Oil that had got a very good review from a Swedish blogger under the name Honi. I quickly visited eBay and came to realize that the nail oil wasn’t gonna end up cheap. So I purchased O.P.I’s Avoplex Nail & Culticle Replenishing Oil instead from a Swedish makeup store called Kicks. I also fell for Kicks own nail polish called ”Gröna Lund” which actually is named after a grand amusement part in Stockholm!

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

