Grow grow grow

20120609-174427.jpg
Mina naglar är inte ens i närheten av den längd de brukar ha. Men eftersom att jag inte kan hålla mig från att lacka naglarna så får ni stå ut med korta naglar tills de orkar med att växa längre.

Jag gillar när man lackar naglarna på detta sätt men min man ogillar det. Vad tycker ni? Ska en nagel vara i en separat färg istället för fyra på varje hand? Hit me!

My nails are not even near having the length that they usually have had but I couldn’t keep myself from showing you guys my manicure today. So you have to put up with my short nails until the long ones return. How do you like my manicure? My husband is not that in to this manicure, he thinks it’s to much and that only one nail on each hand should be having a different colour, not the whole hand. What do you think, hit me!

4 thoughts on “Grow grow grow

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

