Burt’s Bees

20120620-142739.jpgYeay, äntligen. Jag har suktat efter dessa läppbalsam ända sedan fina Heartcoretjejerna prislovade dessa och det var faktiskt min man som hittade dem på NK i Göteborg. Vi var och kollade in sminkavdelningen och så utbrast han, ”titta Aida är det inte sådana där som du har letat efter, de där med bin”. Jag blev så full i skratt men där var de, ett litet sortiment av Burt’s Bees produkter på andra våningen vid Dermalogica på NK. Ett erbjudande som de har just nu är vid köp av valfri Burt’s Bees produkt medföljer ett gratis läppbalsam med passionsfruktsdoft och Spf 8. Taget! Jag köpte ett läppbalsam med mangodoft (honungsvarianten fanns tyvärr inte) och fick den med passionsdoft på köpet, 39 kr styck kostar läppbalsamen. Jag är så förväntansfull! Läs tjejernas fina ord om läppbalsamen här(länk)

I have finally got my hands on these lip balms from Burt’s Bees, I’m so excited!

5 thoughts on “Burt’s Bees

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

