It’s just me

Jag är en sådan person som gärna går långsamma promenader och observerar allt vackert. Jag kan stå stilla i 10 minuter (mina vänner tycker ibland jag är jättejobbig haha) och beundra ett träd, ta ett djupt andetag och må så mycket bättre. Allt från växter, landskap, konst och även människor. Jag har svårt att hålla vissa saker inom om mig, om något är vackert så måste jag säga det och gärna till saken/personen. Jag kan verkligen titta på ett träd, en målning eller vilken skapelse som helst och säga: ååh, vad du är vacker (okej, inte högt haha). Samma sak är det med människor, är någon vacker så måste jag bara säga det till de. Vänner, nära och kära eller främlingar, doesn’t matter. Så nu måste jag bara visa er, denna tjej tipsade Beautyboken om och nu måste jag tipsa vidare.

Tjejen är amerikanare och en sminkguru, men ärligt talat tittar jag inte mycket på vad hon gör, jag bara tittar på henne och tänker: wow, vad hon är vacker, helt otroligt. Hon gör så fina videos ibland med lite skådespel som gör det hela finare. Är hon inte vacker?



I just have this thing that I have to tell all beautiful things or persons that they are beautiful. It doesn’t matter if it’s a piece of art, a tree or a human being. Now this girl is so beautiful that I have to share her video with you guys. I do not really pay attention to what she says or does I just look at her and say: woow, isn’t she beautiful? What do you think?

2 thoughts on “It’s just me

  1. sv: TUSEN TACK! för din fina kommentar:) Jag måste ändå poängtera att programmet var väldigt vinklat och jag är inte alls en sån hemsk missbrukare av godis som dom framställde mig…men det ska ju bli bra TV också;-) Vissa saker får man väl bjuda på antar jag. Jag var lite orolig vad folk skulle tro om oss, så din kommentar värmer otroligt mycket! Tack från botten av mitt hjärta!
    kram bella

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

