Don’t leave me

20120811-163102.jpg
Nu är min absolut bästa nagellackborttagning slut, buhu! Måste få tag i en ny omedelbums. Fast å andra sidan så får jag ju även prova andra och se vad de går för🙂

Nu måste jag fråga er en sak, ni är ganska många som (för min lilla blogg) som tittar in här varje dag och jag vet att min uppdatering har varit lite taskig det senaste … men vart är alla kommentarer? Om bara en tiondel av er kommenterade så hade det säkert blivit mer liv i bloggen. Kom ihåg att det är ganska mycket ni som får ”bestämma” om vad ni vill läsa, vad tycker ni är roligt? Vad ska jag skriva mer om? Skulle gärna vilja ha lite feedback eller åtminstonde få lite ståhej här i bloggen. Då blir mycket roligare både för mig och för er🙂 så alla fina läsare, om ni blir mer aktiva och kommenterar mer här på bloggen så lovar jag att körs igång en rolig tävling mot slutet av månaden. Det blir en fin sak i potten må jag lova!

2 thoughts on “Don’t leave me

  1. Heej! Jag läser ofta din blogg, så bra med alla tester och andra små tips! Jag skulle tycka att det vore jätteroligt med en steg-för-steg sminkning. Du får alltid till dina ögonskuggor så fint, det skulle vara roligt att se hur du går till väga! Hoppas du har haft en jättebra sommar!

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

