Guldkorn från H&M

IMG_1000Först ut är vattenfasta eyeliners i guld och grönt som ger en fantastisk färg. Den guldiga fick ni se i gårdagens sminkning och den gröna kommer att dyka upp i en sminkning ganska snart, de fanns även i brunt och för 29 kr styck tycker jag verkligen inte att ni ska tveka överhuvudtaget!IMG_0999Lösögonfranskitet är verkligen SÅÅ fint och de fransarna längst ned fick ni också se i gårdagens sminkning. Denna ljuvliga sak betalade jag 69,50 kr för men häromdagen såg jag att de reade ut dessa för 30 kr (!!!) på H&M i Linköping mitt i stan. Det är alltså definitivt värt att hålla utkik efter dessa på stan.

2 thoughts on “Guldkorn från H&M

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

