Would you be my valentine?

Alla hjärtans dag 2013 // Valentines day 2013

Det är inte långt kvar till den 14:e Februari och detta inlägg är faktiskt dedikerat till alla er killar/män där ute som vill ha tips på vad man kan köpa till sina flickvänner till alla hjärtans dag. Jag kan slå vad om att det är många av er som inte ens har funderat på vad ni kan köpa så här får ni lite tips på vägen, i olika prisklasser.

Jag vill bara tillägga att jag tycker inte att det är något som helst krav att den ena partnern ska köpa något till den andra bara för en kommersiell dags skull. Gåvor ska komma från hjärtat och dessa gåvor behöver inte vara materiella ting, det räcker med tre fina små ord. Detta inlägg är bara tips för de personer som vill köpa något, jag ställer alltså inget personligt värde i att någonting måste köpas. Detta är som skrivet bara små tips för hjälp på vägen för de som vill, kan och har möjlighet.

Beautysets - Valentine 2013

3 thoughts on “Would you be my valentine?

  1. Första gången jag tittar in här å wow, hittat en favoritblogg!!! D roliga är att jag vill ha varenda grej som finns på collaget. Jag ska lämna denna sida öppen på datorn så killen hintas höhö. Bra tips aida!!

    • Så kul! Välkommen Emma, ja vad ska man säga .. Vi är riktiga skönhetsjunkies. Gör det och snälla låt mig få veta om du fick några av dessa, jag själv skulle göra vad som helst för rouget!

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

