China Glaze IDK

collageMitt bidrag till veckans holofredag är lacket IDK från China Glaze (klicka på bilden för större bild). Lättmålat lack, penseln är lite för tunn för min smak men helt klart godkänd. Som de flesta holografiska nagellack så klarar de sig inte utan ett överlack, de chippar av utan, även IDK trots att den är svårare att chippa än övriga nagellack jag har provat. Tyvärr har lacket inte en tillräcklig holografisk effekt som kan tillfredsställa mitt holografiska-effekter-begär, mitt förra bidrag var som en holografisk bomb medan denna är mycket mjukare och mer diskret. Man behöver mer solljus för att få effekt och inomhus så är lacket mest bara lila. Ett fint lack för er som inte vill att era naglar ska synas allt för mycket.

PSSSSST … det kommer dyka upp en grym tävling senare idag. Glöm inte att titta in lite senare!

4 tankar på “China Glaze IDK

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.