TÄVLING – Wet n Wild Comfort Zone

IMG_1942Jag är uppe i huvudstaden under helgen och ska njuta så mycket jag kan, jag har i iordningställt en liten tävling till er. Dels för att jag tycker att jag har de finaste läsarna och dels för att jag haft besöksrekord på bloggen, hej till er alla nya och hoppas ni stannar kvar! Comfort Zone från Wet n Wild är den mest fantastiska paletten någonsin. Jag köpte den till min mamma och jag lånar den varje gång jag är och hälsar på. Skuggorna är krämiga och mjuka att jobba med och har fantastisk pigmentering! De har till och med märkt på skuggorna vart man kan applicera de om man känner sig osäker. Den ena är utmärkt till under ögonbrynen, den andra till själva ögonlocket, ögongloben osv. Självklart kan man applicera de vart man vill och HÄR kan ni se swatches.

Tävlingsregler: Jag vill att du skriver en kommentar om de största skönhetsmissar du tycker existerar idag, alltså inte gamla missar från tidigare årtionden utan sådana redan sett på senaste eller som du förmodligen väntar dig att få se denna sommar. Jag vill även att du lägger till mig på bloglovin, gör du dessa två saker så är du med och tävlar om denna ljuvliga palett.

Tävlingen avslutas måndag den 11 Februari 2013 kl 23:59 och är öppen för tävlande bosatta i Norden. Vinnaren dras av mig och kontaktas under tisdagen den 12 Februari 2013, vinnaren har 3 dagar att kontakta mig med sin adress annars går vinsten över till någon annan. Mitt beslut kan ej överklagas och eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Tävlingen är avslutad!

5 thoughts on “TÄVLING – Wet n Wild Comfort Zone

  1. Jag tror att neonfärger kommer bli stort i sommar igen, och jag tror att många kommer ta det lite för långt. Tror absolut att folk kommer använda sig av kläder, smink och nagellack i alldeles för många olika neon och starka färger, så det tillslut bara ser töntigt ut. Missförstå mig inte, jag älskar färg, till en viss gräns.
    Och just nu tycker jag att den största skönhetsmissen runt om i världen är minishortsen som får skinkorna att titta fram, usch!
    Och bloglovin följer jag dig redan på🙂

  2. Jag har märkt nu när jag själv blivit lite mer medveten om ögonskuggor och sådär hur många det är som inte skuggar så att säga. Det är bara rakt av ny färg. Flera med svart och vitt men med en rak kant. Låt dem smälta ihop lite! Annars håller jag med Isabelle palmdahl här ovanför. Minishorts så att skinkorna sticker fram. NEJ tack. Såg på Top Model Sverige i veckan där en av tjejerna hade det. Hoppas hon inte inspirerar andra tjejer till det i sommar!

    Lagt till dig på bloglovin också🙂

  3. Jag tror att en del kommer att använda sig av för mycket ögonskugga och smink så att det inte längre ser naturligt ut. Jag tycker dock att det kan bli ganska snyggt när man gör lite mer vågade sminkningar, ungefär sådana som Linda Hallberg, men jag tycker dock inte att det blir snyggt om det blir för mycket.

  4. Vad roligt med en tävling! Jag har börjat följa din blogg på Bloglovin, blev prenumerant nr. 29.

    Den största skönhetsmissen som jag tycker finns idag och som förmodligen kommer fortsätta finnas i framtiden är när man använder alldeles för många produkter. Man behöver inte täcka varenda kvadratmillimeter i ansiktet med smink, naturligt är bättre. När sminkindustrin fortsätter att utvecklas är det ju inte så konstigt att det numera finns till exempel primer och andra nya produkter att använda, men jag tycker hellre att man ska använda så lite smink som möjligt. För mig räcker lite concealer, puder och mascara. Givetvis finns det sminkintresserade som gillar att sminka sig varje dag med olika produkter men ibland ser jag folk som bara har alldeles för mycket smink på sig. Utstrålning borde komma inifrån och jag tror att om fler och fler började använda mindre smink skulle man inse att man kanske inte behöver alla produkter som man lägger på ansiktet på morgonen.

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

