The Body Shop Love Gloss For Lips #2 Natural

IMG_2147IMG_2157IMG_21612The Body Shop Love Gloss For Lips fick jag i The Body Shops Julkalender – Ultimate Version från 2011julkalender. Eftersom läppglanset är transparent har det legat orört i min sminksamling ända sedan dess, jag är som ni säkert sett inte mycket för ofärgat på läpparna. Nu i dagarna så hade jag en ganska diskret sminkning och tänkte att jag lika gärna kunde prova läppglanset … och vad glad jag är att jag gjorde det! Det är så oklistrigt som det bara går, hur behagligt som helst på läpparna och det luktar GODIS. Det luktar riktigt riktigt gott, inte alls sliskigt utan fruktigt och sött, goooodiiis!! Min man märkte till och med doften och frågade vad det var som luktade så gott efter att jag hade pussat honom hejdå på morgonen. Då snackar vi det ultimata dejt-läppglanset som kommer att dra all uppmärksamhet till dina läppar. Hylsan är hur söt som helst och applikatorn är ultimat, önskar alla läppglans kunde ha sådana. Lätt att precisera och behaglig att dra över läpparna. Just på grund av att glanset inte klibbar så har det inte den bästa hållbarheten på läpparna, inte mig emot då jag kan applicera några gånger extra under dagen och få sniffa på den fantastiska doften. Ofärgat glans, oklistrigt/oklibbigt, supersöt hylsa, prisvärt, jag är såld. Jag anar en fullpoängare, score The Body Shop, score!

Volym: 7,5 ml
Pris: 150 kr

4 thoughts on “The Body Shop Love Gloss For Lips #2 Natural

    • Oh sweety, it’s the angel😉 I didn’t know that you guys wanted that. There was a time when I wrote my posts in swedish, in english and in french. I know that I have a few international readers but I never thought you wanted a translation since no one ever complained when I stopped. I will try to get back to be writing in english dear, until then: please comment so I know you still want it. Lots of love to you!

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

