OPI Animal-istic

IMG_2237IMG_2290

IMG_2243

OPI Animal-istic från Muppets-kollektionen är där fantastiskt röda/rosa nagellacket jag tycker alla borde ha. Det är så magiskt och visar sig så olika i olika ljus. Nagellacket har en varm röd bas som är fullproppad med varmt ceriserosa mikroglitter och den gör sig suverän mot min halvt olivtonade hudton. Det är så svårt att få denna skönhet på bild, den har ett magiskt djup där det ceriserosa glittret återspeglar toner av blått. Jag tycker att det blå mest syns på bild nr 2 om man man granskar flaskan och bild 3 ger en hint om vilket djup nagellacket har. Man vill bara stirra och stirra på sina händer. Kollar man olika bilder på nagellacket på google så verkar nagellacket inte speciellt i sig, men tro mig när jag skriver att detta är något som du vill ha i din samling. Mark my words!

6 thoughts on “OPI Animal-istic

    • Tack så glad jag blir, jag gör så gott jag kan.
      And let me tell you something .. my collection is awesome, det är inte bara bilderna!
      Hahaha😉 Jag har valt vartenda lack med omsorg och alla har något magiskt i sig, älskar min nagellackskollektion!

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

