I have the color fever

IMG_1799Säg hej till ett av mina finaste läppstift någonsin. Detta är det enda läppstift jag har i två exemplar, det är så vackert ceriserosa med en röd underton (ser lite rödare ut på bilderna än vad det är) fullspäckat med glitter. Det glider på sååå mjukt och är så krämigt utan att blöda ut i de fina linjerna. Läppstiftet är välpigmenterat och färgen sitter i hur länge som helst. Det bästa är att glittret sitter kvar ännu längre, när du väl applicerat läppstiftet kan du inte ångra dig, the glitter won’t leave you. Ett stift för oss som inte är rädda att synas det vill säga, mina läppar är i centrum när jag använder denna skönhet och i solen gnistrar de som diamanter. What more do I want?

IMG_1820mmmIMG_1821

Titta bara hur mycket glitter det finns på servetten efter avtorkningen, helt otroligt. Ändå sitter ungefär 1/3 av glittret kvar på mina läppar.
IMG_1827Perfektion, finns inget annat ord att beskriva denna ljuvliga produkt. Trots att jag har dubbla exemplar använder jag de varsamt så de aldrig ska ta slut. Jag hittade till och med ett inlägg på min gamla skönhetsblogg där jag prisar denna skönhet. Visste ni att jag hade en skönhetsblogg innan Aidas MakeUp? Jag vet inte hur jag ska få över inläggen till denna blogg, det är ju roligt att ha med sina gamla inlägg. Är det någon vänlig själ som har en aning?

12 thoughts on “I have the color fever

    • Oooh, finns det en dupe? Denna är ju omöjlig att finna, tack tack!!

      Oj, vad konstigt? Kan inte du printscreena mig och visa hur det ser ut? Ska försöka kika på mina inställningar, detta var konstigt =/

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

