Vinn: Ditt namn på gästlistan samt en grym goodiebag!

image

Jag fick ett mail om jag finns på gästlistan inför Sephoras stora öppning på Biblioteksgatan på fredag. Olyckligtvis kan jag inte gå på fredag men nu har jag i alla fall fixat så att någon av mina fina läsare får sitt namn på gästlistan vilket innebär att ni också kommer att få en sjukt grym goodibag bestående av:

sephora goodiebag

Hur grymt? Innan ni går med i tävlingen vill jag att ni är säkra på att ni verkligen kan gå på öppningen så ni inte tar någon annans plats som verkligen kunnat gå. Nu på fredag kl 12 på Biblioteksgatan är öppningen och jag är så avis på den av er som får gå.

Ni är med i tävlingen genom att endast lämna en kommentar till detta inlägg, jag drar en vinnare imorgon kl 12 och mitt beslut kan ej överklagas. Lycka till nu godingar!

7 thoughts on “Vinn: Ditt namn på gästlistan samt en grym goodiebag!

  1. Jippi! Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag vinner! Som jag har längtat efter att kika närmare på bl a Make up forevers foundations🙂

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

