Sommar 2013

Hello all you gorgoues,

min plötsliga frånvaro var inte riktigt beräknad. Det är ju trots allt sommar och jag jobbar så mycket jag bara kan (hej student!) men de senaste dagarna har jag blivit bokad i sista minuten och alltså inte hunnit varken förebereda inlägg eller skriva dem.

Jag hade tänkt att riktigt satsa på bloggen i sommar men som mitt schema ser ut nu förtillfället så kommer jag förmodligen inte att kunna göra det. Så jag tänkte att vi tar sommarsemester här på bloggen! Detta innebär att jag uppdaterar i mån av tid och inte ett inlägg om dagen som jag vanligtvis brukar. På det sättet kommer jag att känna mig mindre stressad och det blir roligare att blogga. Jag har lite annat som ni kan få sysselsätta er med!

Zoulblogg, Brownsugar och superglada jag (ehehe) på BlogKeens Sommarmingel 2013
zoul-brownsugar_aidas_copy_51ba2696e087c375fd010e4eFoto: Ida (Adaras)

  • Ni kan börja följa mig på Twitter och Instagram. Det är lättare att vara aktiv där när man jobbar så mycket som jag gör!

På twitter lär ni känna mitt mer galna jag – den där som aldrig kan vara tyst om någonting. På Instagram hänger ni mer med i min vardag och ser vad för roligt jag håller på med (mest skönhetsrelaterat) – oftast får ni också en hint om vad som kommer att dyka upp bloggen.

@aidasmakeup – heter jag på alla sociala medier, lätt att komma ihåg och att söka på!

  • Om ni ännu inte har medverkat i min undersökning – please do so! Lämna gärna en kommentar om hur ni tänker så ska jag snart sammanställa resultatet och dela med mig av mina tankar.
  • Läs gärna min nya ”Om Aida”-flik där jag presenterar mig mer och där ni kan få ett litet större hum om vem som är personen bakom bloggen.
  • Har ni gjort allt detta och fortfarande undrar vad ni ska hitta på, ta en titt till höger av min sidopanel. Där har jag en länklista till andra fantastiska skönhetsbloggare som jag inspireras och lär mig utav. Jag har personligen träffat nästan alla av tjejerna och kan styrka att de har fantastiska personer som besitter kunskap, talang och ärlighet. De jag inte har träffat har jag personligen följt under några år och haft finfin kontakt med genom sociala medier. Trevlig läsning 

2 thoughts on “Sommar 2013

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

