Klick klick

Jag har länge varit sugen på att köpa på mig produkter från märket Rituals, jag har nog bara läst positiva omdömen men har haft jättesvårt att bestämma mig för vilken doftserie (hej beslutsångest) jag vill börja med. Sen såg jag det här.

Skärmavbild 2013-07-29 kl. 01.47.303 nr av tidningen StyleBy samt 3 full size produkter från Rituals Laughing Buddha-serie för totalt 128,5 kr (inkl. porto och expeditionsavgiften). Hello erbjudande.

Laughing Buddha-serien som är inspirerad av vår alldeles egen Buddha består av organiska citrusfrukter (mandarin och yuzu) och med i detta erbjudande får man:
Fortune Oil, 200 ml – Duscholja som skummar i duschen, värde 85 kr
Fortune Scrub, 150 ml – En mild kroppskrubb och lugnande duschkräm, värde 100 kr
Happy Mist, 50 ml – Vitaliserande mist, värde 165 kr

Jag har aldrig läst StyleBy-tidningen vilket ska bli roligt att få göra men mest glad är jag över premien. Erbjudandet hittar ni här och glöm inte att läsa villkoren.

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

