It’s like you’re my mirror. My mirror staring back at me

Dagens sminkning är en sminkning från 1-2 veckor sedan vilket innebär att jag totalt glömt bort vad jag har använt, typiskt, Det är vad alldeles för mycket plugg, jobb och sjukdom gör med en men nu är jag äntligen på bättringsvägen!

Så vad säger ni om lite ljusgrönt, rosa och lila med glansigt rosa läppar? Jag vet att ögonen består av endast eyedusts vilket jag tycker att vi är alldeles för dåliga på att använda. Nu har jag äntligen köpt ett redigt stativ så mer sminkbilder ska vi försöka ordna och så kan jag ge mig på ett försök att återskapa denna sminkning så ni får reda på produkterna – om ni vill såklart!
IMG_545s8denUntitled-1Untitled-2

IMG_5440fd

24 thoughts on “It’s like you’re my mirror. My mirror staring back at me

  1. Ohh jättefin sminkning =D, snyggt med dem färgerna till dina färger =D.

    Ja varför ska det vara så svårt att få en färdigstekt köttbit då man beställer en sådan, det är ju dem som gör bort sig och inte jag, så det är sant som du säger man ska minsann be att få den ordentligt, det är ju ändå jag som betalar och ska äta

    Ha en toppenfin dag

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

