Skönhetstidningen Daisy Beauty – ett måste för skönhetsintresserade

DaisyBeautyAidasMakeUpSenaste numret av Daisy Beauty har ni säkert sett oss skönhetsbloggare spamma bilder på, på instagram. Detta nummer är så fantastiskt bra att det förtjänar ett eget inlägg.

Jag trodde ärligt talat att förra numret av Daisy Beauty som hade en omfattande och djupgående artikel om parabener skulle vara deras bästa nummer. Numret var så komplett och innehåll så mycket intressant och roligt att jag nästan blev orolig för nästa nummer, hur skulle de lyckas toppa det här?

Senaste numret innehåller:
Carina Berg: ”Kläder måste ha humor”
Är 5:2 farlig för dig?
Vintermode: Rosa och rött – tillsammans
Massor av julklappar (inklusive 28 parfymer)
Metallisk makeup, perfekt för nyår!
Lär dig snacka fashion på 5 minuter
Sexfotografen alla talar om
Stor intervju med spagurun Kerstin Florian

Rakt från hjärtat är detta nummer till och med bättre än det förra även om pålästa jag inte överensstämmer med vissa punkter i 5:2-artikeln. Jag ÄLSKAR delen med julklappstips, helt ultimat för alla med en tight budget till julen. Jag har hittat flera saker jag ska köpa till mina nära och kära! Fotografen och makeup artisten har gjort jättecoola kreationer för tidningens metallisk makeup-inslag vilket jag hade kunnat köpa tidningen för bara i sig.

Daisy Beauty kostar 49 kr och kan hittas på Ica Maxi & Ica Maxi, för er som bor i lite mindre städer där inte alla tidningar tas in kan Daisy Beaauty beställas fraktfritt på nätet. Raka vägen hem till din dörr!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

English: The Daisy Beauty magazine has done it again, it’s perfectly interesting & funny. A must for every swedish beauty lover.

5 thoughts on “Skönhetstidningen Daisy Beauty – ett måste för skönhetsintresserade

  1. Jag kanske borde ta och kolla in Daisy Beauty =)

    Och för att svara på din kommentar:
    Jag har börjat älska fasta handtvålar jag med och de jag har testat från Lush doftar lika mycket hela tiden så de kan jag verkligen rekommendera! =)

    • Det tycker jag absolut att du borde!

      Jag har faktiskt aldrig faktiskt köpt deras handtvålar till mig själv utan alltid gett bort i presentväg. Kanske jag borde prova själv nu när du rekommenderar🙂 Tack för ditt svar🙂

  2. Ping: Skönhetsbloggs … födelsedagstävling! Beauty giveaway | Aidas MakeUp

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

