Pressvisning: label.m

I veckan var jag inbjuden av Kraft Group till en pressvisning av hårvård och hårstylingmärket label.m. Märket är ännu inte superintroducerat på den svenska marknaden, det är många som har hört talas om label.m men som inte riktigt vet vad/vilka det är (kände mig träffad) … Först började det hela med en enastående lunch och mingel, som det brukar gå till hos Kraft Group!label.maidasmakeupLabel.m är ett prisbelönt och modeinspirerande hårvård och styling som har utvecklats av Toni Sacolo och Sacha Mascolo – Tarbuck (grundarna av Toni & Guy). Label.m vill vårda och inspirera individualitet samtidigt som kreativitet. De är nästan enade med modevärlden och tar catwalkinspirerad hårstyling hem till din dörr. Det är mycket tanke och nyskapande bakom deras produkter som hela tiden är tänkt till att utveckla produkter för att passa dagens krävande frisyrer runtom i hela världen. Label.m är också de enda officiella hårproduktssponsorerna till London fashion week!

Vi fick en genomgång om några av deras bästsäljare och nyheter!label.maidasmakeupnews

aidasmakeuplabelmpressAbove you can see Kicki get a demonstration of the pink coloured hair spray they’ve just launched. Even Linnea Öst (beauty editor at the swedish Amelia magazine) got her self a little make over.

Vi fick med oss arbetsprover hem och jag är mycket ivrig på att få börja använda produkterna, tyvärr får schampoot och balsamet vänta då jag använder någonting annat (spännande) för tillfället men annars ska jag försöka hugga i så gott jag kan. Är förväntansfull och ett separat inlägg om arbetsproverna kommer snart.

Har du testat någonting från label.m? Vilka är dina erfarenheter?

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

English: Earlier this week I was invited to a press meeting about the brand label.m. It’s not a very known brand here in Sweden, everbody has kind of a guess about the brand and they often relate it to Tony & Guy (who are the creators of this brand). They spoke a little about their history, their vision and they showed us some of their best selling products and some of their news. Have you ever tried anything from label.m? What’s your experience?

2 thoughts on “Pressvisning: label.m

  1. Jag har haft deras Protein spray när jag hade riktigt risigt hår, det fungerade också som värmeskydd. Det var toppenbra🙂

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

