Winter is coming

IMG_3048IMG_3050Jag visar alldeles för lite sminkningar här på bloggen, det ska vi ändra på! Jag sminkar mig med massa färger ganska ofta men eftersom att det är så svårt att fotografera sig själv utan stativ så ger jag upp många gånger. Här ser ni den fantastiskt, nästan neongröna, ljusskuggan från Miyo-paletten. Den är magisk! Ser ni hur den lyser? Jag har kombinerat den med en varm rosa skugga och valde att köra med en blå färg i vattenlinjen. Läpparna är glossiga och fullproppade med guldigt och persikofärgat glitter. Ville göra en kattig och markerad eyeliner men jag hittade inte min pensel till min cake liner typiskt nog. Vem sa att less is more?😉

21 thoughts on “Winter is coming

    • Fina Liselott, du var min riddare på vit häst i skinande rustning ❤ Det var superkul att träffa dig med. Hahahaha, I will I will, and I owe you one BIG TIME! Kram

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

