AIDASMAKEUP.ME – The one & only!

Nu kan jag inte hålla på det längre, den är här. Precis som originalet fast i en uppdaterad och modern form …. May I present: AIDASMAKEUP.ME

aaaaaaaaNu lämnar jag wordpress.com och flyttar till egen domän, sidan är inte 100% klar ännu men jag känner att jag inte kan lämna er väntandes på detta vis. Trodde jag skulle bli klar på 2 dagar, nu har det gått över en månad. Hujeda mig så mycket hår jag har dragit av huvudet, så många svordomar och så mycket ilska men det vara allt värt det. Nu hoppas jag vi ses på den andra sidan, har mailat bloglovin för automatisk flytt för er som prenumererar men jag kan inte lova något. Klicka på bilden för att komma till min nya blogg 

Enligsh: NEW BLOG, AidaMakeUp.me 

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.