Yihaaw!

20120529-111458.jpg

Titta vad jag äntligen tagit beslag på! Jag har letat efter denna hår olja från The Body Shop såååå länge men den har inte funnits någonstans. Jag har läst så gott om den, speciellt sägs den vara utmärkt för oss med lite längre lockigt hår. Jag hittar inget om den på hemsidan så det är troligt att den inte finns i sortimentet längre, dock vet jag att den ska finnas tillgänglig i bland annat I England och i USA. Jag fann den i The Body Shop som ligger i Ikano Huset här i Linköping och 85 kr kostade den! Ska provas så snart som möjligt. Någon som har testat?

I’ve been trying to get my hands on this hair oil from The Body Shop quite some time now and finally it’s mine. I’ve read so much good about this hair oil, specially that it works great one us with long curly hair. Will try this one as soon as possible. Have you tried it?

Jag blir alltid glad av kommenterar och kommer ge er svar här i samma fält för att lättare följa diskussionen. All spam och reklam undanbedes.

